Politica de retur

COMENZI
Returnări
Datorită naturii proaspete și organice a produselor noastre, nu se acceptă returnări de produse perisabile. În cazul în care există un articol incorect sau defect în livrarea dumneavoastră, trebuie să fim informați în termen de 12 ore de la primirea produsului pentru a oferi înlocuiri sau rambursări. Vor fi solicitate imagini ale articolelor defecte sau incorecte.

Anulări
Clienții pot anula comenzile în termen de 2 ore "perioadă de grație" după rezervare. Dincolo de această perioadă, nu putem procesa anulări.

Pentru comenzi personalizate mai mari, dacă comanda este anulată cu trei luni (sau mai mult) înainte de data rezervată, vom emite o rambursare de 50%. Din păcate, nu oferim nicio rambursare pentru anulări în termen de trei luni de la eveniment, ci doar pentru schimbări de dată, dacă suntem anunțați cu mult timp înainte și avem disponibilitate. În cazul în care un eveniment trebuie anulat din cauza unor probleme legate de Covid-19, se aplică în continuare cele de mai sus. Odată ce o rezervare a fost mutată, nu o mai putem muta din nou și, dacă este anulată, nu se va oferi nicio rambursare.

***

Echipa noastră nu este responsabilă pentru nicio reacție adversă la mâncarea noastră dacă nu am fost avertizați în legătură cu alergiile sau cerințele dietetice în procesul de rezervare.

Contactați-ne:

-miseenplace.ro@gmail.com
-+40743023776